Vóór 17:00 besteld = morgen in huis*
GRATIS VERZENDING VANAF €35
Al 1000+ tevreden klanten
Previous
Next

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen.

Staat jouw antwoord er niet tussen en heb je een andere vraag?

Neem contact met ons op!

Bestellen en bezorgen

Op het moment is het bij SOLIT nog niet mogelijk om gebruikt te maken van achteraf betalen.

Ja, bij alle bestellingen die je bij SOLIT doet ontvangt je een Track & Trace code. Deze code ontvang je zodra jouw pakket bij PostNL is aangemeld.

Ongeveer 15 minuten nadat jouw bestelling geplaatst is ontvangt je een bevestigingsmail. Na 30 minuten nog geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan allereerst de spambox van jouw mail. Ook hier geen mail? Neem dan gerust contact met ons zodat wij je alsnog kunnen voorzien van een bevestigingsmail.

Wat leuk dat je bij ons een bestelling geplaatst hebt! Heb je een bestelling geplaatst op een werkdag voor 17:00 uur? Wij streven ernaar om jouw pakket de volgende dag te leveren.

Wegens corona kan het het erg druk zijn bij PostNL hierdoor kan het mogelijk zijn dat jouw bestelling vertraagt is. Excuses voor het ongemak. 

Op het moment is de primaire bezorg mogelijkheid, ‘verzending’. In de toekomst zullen ze mogelijkheden uitgebreid worden!

Als je een fout hebt gemaakt in je bestelling, door bijvoorbeeld een verkeerd huisnummer in te voeren, kunnen wij dit nog voor je veranderen. Wanneer je erachter komt dat dit gebeurd is, is het belangrijk dat je zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat de fout zo snel mogelijk wordt gecorrigeerd. 

Betalen

Betalen bij solitsocks.nl

Wij willen het voor jou graag zo makkelijk mogelijk maken om een bestelling bij ons te doen. Om te betalen bij SOLIT kun je gebruik maken van:

– iDeal

Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.

– PayPal

PayPal is een wereldwijd online betaalsysteem dat particulieren en webwinkels kunnen gebruiken. Koppel je bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken met jouw PayPal Rekening.

– Bancontact 

Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen met de  fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening.

Op het moment is het bij SOLIT nog niet mogelijk om gebruikt te maken van achteraf betalen.

Ruilen en Retourneren

Oeps, wij hebben een fout gemaakt bij het inpakken. Dit lossen we graag voor jou op! Neem gerust contact met ons op. Dan helpen we jou meteen verder.

Als je zou willen, kun je het verkeerde artikel alvast kosteloos aan ons retourneren met behulp van het retourformulier. 

Je product retourneren is erg gemakkelijk! Download het retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in. Breng vervolgens je pakket naar een PostNL punt en verstuur deze. Bewaar de Track & Trace code tot dat je zeker weet dat je pakket door ons is ontvangen. 

Zodra je pakket door ons ontvangen en goedgekeurd is wordt het aankoopbedrag binnen veertien dagen teruggeboekt, maar dit gaat meestal een stuk sneller! Het bedrag wordt teruggeboekt op dezelfde manier als je betaald hebt. Na veertien dagen niet je aankoopbedrag nog ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op.

De verzendkosten van een retournering zijn voor eigen rekening en kunnen niet teruggevraagd worden.

Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, doen wij ons best om zo snel mogelijk het aankoopbedrag aan je terug te boeken. Dat duurt maximaal 14 dagen, maar gaat meestal veel sneller! Je krijgt de aankoopprijs terug op dezelfde manier als je hebt betaald. 

Na veertien dagen jouw geld nog niet terug? Neem dan gerust contact met ons op. Houd jouw ordernummer  van de terugzending dan bij de hand.

SOLIT producten

SOLIT sokken vallen over het algemeen normaal. Dit houdt in dat je gewoon dezelfde maat sokken kan bestellen als bijvoorbeeld je schoenen. Om hier zeker van te zijn is er bij elk product een maattabel te vinden. Hier kun je precies zien hoe de desbetreffende sok valt.

Sokken van SOLIT beschikken over elastaan. Dit zorgt ervoor dat de sok perfect past om elke voet!

De sokken van SOLIT zijn gemaakt van hoogwaardige stoffen. Bij elk product staan onder het kopje ‘specificaties’ aangegeven van welk materiaal de desbetreffende sok is gemaakt.

SOLIT sokken zijn zo ontworpen dat ze niet horen af te zakken. Echter, het kan voorkomen dat de band niet aansluit bij jouw enkel zoals dat zou moeten.

Het SOLIT lidmaatschap

Meld je aan voor het SOLIT lidmaatschap via solitsocks.nl/lidmaatschap, kies de samenstelling van je lidmaatschap en word lid van de community. 

Na je aanmelding ontvang je direct je eerste pakket SOLIT socks. Je volgende pakket ontvang je na het volgende termijn waarin jij valt. Benieuwd wanneer dit is? Wij versturen je pakket altijd tussen de 2e en 10e van de maand na de betaling. Kijk in jouw SOLIT account wanneer jouw volgende betaling plaatsvindt. Wanneer wij de volgende betaling hebben geincasseerd ontvang jij een mail met daarin een bevestiging.

Na de eerste periode kun je ook direct jouw gewenste designs, kleuren en/of maat aanpassen.

Omdat je SOLIT member bent profiteer je binnen je lidmaatschap van GRATIS verzending en ontvang je elke periode hagelnieuwe SOLIT socks!

Het bedrag voor je nieuwe SOLIT socks wordt om de maand (jan/maart/mei/juli/sep/nov) rond de 27ste afgeschreven via automatische incasso. Hiervoor gebruiken we het door jou gekoppelde rekeningnummer. Een rekeningnummer kan maar één keer gebruikt worden.

Wij schrijven maandelijks af op de 27ste van de maand, de vaste data hiervoor zijn: 

  • 27 januari 
  • 27 maart
  • 27 mei
  • 27 juli 
  • 27 september 
  • 27 november 

De levering van jouw SOLIT socks is doorgaans de maand erna tussen de 2e en 10e van de maand:

  • februari 
  • april 
  • juni 
  • augustus 
  • oktober
  • december 

Houd jouw mail in de gaten rond de verzending voor de actuele levertijden.

Heb je nog niets ontvangen na de 15ste? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij schrijven maandelijks af op de 27ste van de maand. De levering van jouw SOLIT socks is doorgaans de maand erna tussen de 2e en 10e van de maand.

Houd jouw mail in de gaten rond de verzending voor de actuele levertijden.

Heb je nog niets ontvangen na de 15ste? Neem dan contact op met onze klantenservice.

De verpakking past gewoon door je brievenbus. Het is dus niet nodig thuis te blijven. Tenzij je jouw verse SOLIT socks metéén aan wilt trekken.



Blijkt het SOLIT lidmaatschap toch niks voor jou te zijn? Geen probleem, je kunt je lidmaatschap eenvoudig zelf pauzeren. Wij hanteren een opzegtermijn van één termijn. Dit houd in dat, wanneer je pauzeert, je nog één keer verse sokken ontvangt. Pauzeren in een paar stappen:

  1. Log hier in op je account.
  2. Selecteer ‘Lidmaatschappen’ in het menu.
  3. Klik bij het juiste lidmaatschappen op ‘opzeggen/pauzeren’
  4. Je krijgt per e-mail een bevestiging van je keuze.

Blijkt het SOLIT lidmaatschap toch niks voor jou te zijn? Geen probleem, je kunt je lidmaatschap eenvoudig zelf opzeggen. Je kunt jouw lidmaatschap altijd opzeggen. Wij hanteren een opzegtermijn van één termijn. Dit houd in dat, wanneer je opzegt, je nog één keer verse sokken ontvangt. Opzeggen in een paar stappen:

  1. Log hier in op je account.
  2. Selecteer ‘Lidmaatschappen’ in het menu.
  3. Klik bij het juiste lidmaatschappen op ‘opzeggen/pauzeren’
  4. Je krijgt per e-mail een bevestiging van je keuze.

Wij hanteren geen kosten voor het opzeggen, dit kan geheel kosteloos in jouw SOLIT-account!

Binnen het SOLIT lidmaatschap kun je kiezen tussen 2 of 3 paar SOLIT sokken per 2 maanden. 2 SOLIT socks per 2 maanden kost €10,95 en 3 paar SOLIT socks per 2 maanden kost €14,95.

Het grote voordeel van een SOLIT lidmaatschap is dat je altijd GRATIS verzending heb, is dat even fijn!

Let op: We schrijven eerst af voordat we jouw SOLIT socks leveren. Je nieuwe sokken vallen om de maand tussen de  2e en 10e op jouw deurmat!

Het bedrag voor je nieuwe SOLIT socks wordt om de maand (jan/maart/mei/juli/sep/nov) rond de 27ste afgeschreven via automatische incasso. Hiervoor gebruiken we het door jou gekoppelde rekeningnummer. Een rekeningnummer kan maar één keer gebruikt worden.

Let op: We schrijven eerst af voordat we jouw SOLIT socks leveren. Je nieuwe sokken vallen om de maand tussen de 2e en 10e op jouw deurmat!

Op het moment dat je een openstaande betaling hebt, wordt er geen SOLIT socks geleverd. Zodra je betaling voldaan is versturen wij direct de sokken. Je ontvangt deze dan dus later dan je gewend bent.

Je kan de openstaande betaling gemakkelijk via je account voldoen.

  1. Log hier in op je account.
  2. Daar zie je precies welke betaling nog openstaat en kan je de betaling gemakkelijk voldoen via jouw bank.

Het is niet mogelijk om de automatische incasso te verplaatsen naar een andere datum. De vergoeding voor je lidmaatschap wordt automatisch op vooraf bepaalde datum afgeschreven. Dit is altijd rond de 27ste van de betalingsmaand (jan/maart/mei/juli/sep/nov).

Kan jij op dat moment je lidmaatschapskosten niet voldoen, dan ontvang je hiervan automatisch een betaalherinnering via e-mail. Je kan de betaling ook gemakkelijk via je account voldoen.

Tijdens het aanmelden heb je (door akkoord te gaan met de gebruiksvoorwaarden) toestemming gegeven voor een maandelijkse automatische afschrijving van je lidmaatschapskosten. Je bent vrij om op elk moment je lidmaatschap te op te zeggen via je account

Krijg direct 10% korting

Word lid van de SOLIT community en ontvang direct jouw persoonlijke code